rejestracja  |  logowanie

Realizacja zamówienia

Realizacja zamówień odbywa się w dni robocze w godzinach od 8:00 do 21:00.

Wszystkie zamówienia złożone i opłacone do godziny 11:00 dnia roboczego, realizowane i wysyłane są zazwyczaj jeszcze tego samego dnia.

Po przyjęciu zamówienia, jeżeli jest ono przedpłacone lub wybrali Państwo opcje za pobraniem - rozpoczynamy kompletowanie zamówienia, zdejmując poszczególne pozycje z magazynu.

Jeżeli nie jesteśmy w stanie skompletować całego zamówienia (nie kompletne stany magazynowe, uszkodzone produkty, itd.), skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia dalszego postępowania.

Jeżeli paczka jest już kompletna, nadajemy ją kurierowi, który najdalej 2 dnia roboczego od nadania dostarcza paczkę pod Państwa drzwi (do godz. 17:00). W momencie odebrania paczki przez kuriera, wysyłamy do Państwa na e-mail numer listu przewozowego, dzięki któremu mogą Państwo śledzić (monitorować) dostawy na specjalnej stronie internetowej firmy kurierskiej.

O fakcie przyjęcia zamówienia, zaksięgowania wpłaty, nadania paczki czyli każdej zmianie statusu zamówienia na bieżąco informujemy Państwa wiadomościami e-mail.

W skrócie procedura zamówienia wygląda następująco:

  1. Składają Państwo zamówienie na stronie sklepu.
  2. Wysyłamy e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.
  3. Jeżeli wybrali Państwo jako płatność przedpłatę np. przelew na nasze konto - czekamy na zaksięgowanie wpłaty.
  4. Wysyłamy na Państwa e-mail potwierdzenie opłacenia zamówienia.
  5. Kompletujemy zamawiane produkty.
  6. Nadajemy paczkę.
  7. Wysyłamy na Państwa e-mail potwierdzenie nadania paczki oraz numer listu przewozowego.
  8. Odbierają Państwo paczkę od kuriera.

Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek pytania dotyczące składania i procedury zamówienia prosimy o kontakt.

« powrót do: Składanie zamówienia

Szybki kontakt

Projekt i wykonanie: Arena Internet