Realizacja zamówień odbywa się w dni robocze w godzinach od 8:00 do 21:00.
Wszystkie zamówienia złożone i opłacone do godziny 11:00 dnia roboczego, realizowane i wysyłane są zazwyczaj jeszcze tego samego dnia.
Po przyjęciu zamówienia, jeżeli jest ono przedpłacone lub wybrali Państwo opcje za pobraniem - rozpoczynamy kompletowanie zamówienia, zdejmując poszczególne pozycje z magazynu.
Jeżeli nie jesteśmy w stanie skompletować całego zamówienia (nie kompletne stany magazynowe, uszkodzone produkty, itd.), skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia dalszego postępowania.
Jeżeli paczka jest już kompletna, nadajemy ją kurierowi, który najdalej 2 dnia roboczego od nadania dostarcza paczkę pod Państwa drzwi (do godz. 17:00). W momencie odebrania paczki przez kuriera, wysyłamy do Państwa na e-mail numer listu przewozowego, dzięki któremu mogą Państwo śledzić (monitorować) dostawy na specjalnej stronie internetowej firmy kurierskiej.
O fakcie przyjęcia zamówienia, zaksięgowania wpłaty, nadania paczki czyli każdej zmianie statusu zamówienia na bieżąco informujemy Państwa wiadomościami e-mail.
W skrócie procedura zamówienia wygląda następująco:
Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek pytania dotyczące składania i procedury zamówienia prosimy o kontakt.